Vill börja i något!..

Hej mina läsare!
Jag har varit väldigt duktig på att inte uppdatera, jag vet inte varför jag inte gör det, men jag har nog inte riktigt kommit på vad jag riktigt ska skriva om för att fånga er uppmärksamhet.
Satt precis och tänkte på att jag saknar att dansa, först har jag gått i balett och dum som jag är slutade jag med det när det gick ganska bra. Något år senare hoppade jag till hip-hop, det gick jag inte så länge i men känner att något måste jag börja i igen, vet ni vad jag kan börja i? Det kan vara vad som helst. Måste komma ut lite, sitter mest hemma. Kanske låter mysigt att sitta hemma en fredag framför en film, men mitt i veckan, nej det orkar jag inte. Puss

Kommentarer
Postat av: jojjo

tycker du kan börja dansa hiphop igen! du är bra ju ;)

2011-03-10 @ 17:04:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0