Äntligen blogga!

Jag har inte kunnat uppdatera min blogg för att när grannen flyttade så flyttade mitt internett (a) HAHA, lite skoj faktist. Men min älskade Felicia har sagt att jag får låna hennes dator så jag kan uppdatera. Detta gillar man. Det som har hänt sen sist är att jag har fått upp kntakten med en gammal kompis, Linus heter han. Och jag har varit på Liseberg med Felicia och hennes familj. Kommer faktist inte ihåg allt jag har gjort. Men på fredag skall jag till Rävlanda hem till Jonathan, jag och Felicia åker dit, så kommer jag hem på lördag igen.

Några gamla bilder :




Kommentarer
Postat av: justuS

sexig tjej!!!

2010-08-07 @ 03:23:33
Postat av: simone

aw, gulligt :D

2010-08-07 @ 13:34:00
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0