Inte okej! Absolut inte!

Igår var jag först hemma sen kom Denise och vi skulle till Marcus eller hon skulle och jag skulle åka med henne upp sen skulle jag vara med Elin. Men när vi kommit halvvägs med bussen till Marcus ringde Elin och sa att hon var klar så jag tog nästa buss ner till Björndammen igen sen åkte jag och Elin upp till Furulund för alla andra var där uppe. Så var vi där i nån timme sen fick vi tråkigt och åkte till Lexby och gick omkring i en timme. Vi kastade stenar på knott som var omkring oss hela tiden. Det var ingen av våra kompisar i Lexby som kunde göra något just då så vi åktehem till mig och åt vattenmelon.. :D Det var gott ska jag säga.

Idag flyttar Therese till Hålanda där hennes familj bor.
INTE OKEJ!
Jag vill inte att hon flyttar. Jag gillar när hon bor här. Hennes föreldrar ska hämta hennes saker i dag. Som tex hennes säng men när hon kommer hit där hon ofta kommer vara i sommar vart ska hon då sova om dom tagit hennes säng??
Hon kan ju inte sova på soffan precis.. Det kanske inte är så jätte skönt. Men vi löser säkert de då. Men jag vill inte att hon flyttar! Det får hon inte :(
 
Idag ska jag vara med Denise. Har ingen aning om vad vi ska göra men något roligt blir det väl! :D
Jag kommer inte kunna blogga så mycket nu för att våran dator har gått sönder och jag brukar låna Therese's bärbara dator. Men den kommer juh hon ha nu.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0