Grillat :)

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova.
Har varit hemma hos Felicia tills klockan ett.
AHHAHAHA..
Skoj i början..
Vi kom ner vid klockan sex så kom det typ tio personer eller något. I alla fall.. Vi grillade och åt en jätte god middag.
Det blev kött och potatis med sallad och bröd. Till de drack vi Pepsi. Det var jätta gott.
Årets första riktiga grillning.
Annars har man tieep bara grillat  "godis" HAHAHAHA, Inte så nyttigt men ändå.
Gott är det.
Har känt mig dålig det sista.. Inte okej!
Ska strax lägga mig i den kalla sängen. Fönstret har varit öppet hela dagen så det är jätte kallt nu.
Och det har säkert flygit in en massa myggor. Kommer säkert vakna med en massa myggbätt på mig.
Det gillar vi inte.
Snart kunde jag ha varit i Frankrike men min älskade Fanny<3
Men ville inte åka dit med dom hon skulle åka med(a''
Känner dom inte så bra heller har bara träffat dom tieep tre gånger.
Så det känns också lite konstigt att vara med dom i en vecka i ett annat land.
Ne, då stannar jag hellre hemma.
Inte för att det alltid är kul men det blir inte roligare än vad man gör det till.
Men jag vill att alla ska veta att jag SAKNAR och ÄLSKAR Fanny.
Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta. Det var jätte länge sen jag träffade henne :(
INTE OKEJ!
Men ska träffa henne snart i sommar.
Ha det så bra så länge allihopa.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=60910



gratispresentkort !bli medlemm :D

2009-06-20 @ 11:50:34
URL: http://paalomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0