Tråkigt sommarlov!

Nu har det gått ett tag på sommarlovet och det är fortfarande tråkigt.
Jag vill ha ett roligt lov. !
Har varit med Denise det senaste, det har faktist varit kul.
Vi åkte upp till Marcus för nån dag sen. Det var SKOJ!
Än så länge var det nog det roligaste faktist.

Min mamma är så himla ball. HAHAHA
Orkar inte gå in på detaljer men så himla ball är hon.
Är glad att jag har henne som min mamma :D

Jag är jätte glad för den telefonen jag fick för ett tag sen.
Den kan vara jobbig men den har en speciell funktion så man kan ändra sin röst när man ringer så att det låter tex som en bebis! Så himla roligt att lyssna på den.

Jag hade glömt att jag hade ändrat och när Sofie ringde så sa hon hela tiden vem är det. Jag ba Melissa xD
Hon ba NEJ det är det inte får jag prata men henne!
Sen klicka hon mig :O
Så messade jag henne och skrev ring upp och så hade jag min vanliga röst. Så berättade jag vf jag lät som jag gjorde.
Då blev det genast något att skratta åt!
HAHAHAHAH
Så kul!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: emelina

fin blogg :)<3

2009-06-16 @ 16:44:26
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha, Issa! Hitta på något kul då, istället för att sova bort hela dagarna ;)

2009-06-18 @ 12:13:03
URL: http://nicoleangelicious.blogg.se/
Postat av: denise

vart går gränsen på hur man får klä sin hund?

kolla in några snygga hund outfits på min bogg och lägg din åsikt ;)

2009-06-18 @ 12:14:45
URL: http://friskey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0