Hallo Sverige! (a''

Jaa, nu har jag precis duschat. Skönt..
Denise kommer snart. :) Undrar hur lång tid det  kommer att ta (a''

Idag kanske jag ska sova hos Sofie.
Det beror på om jag kan åka med till hennes sommar stuga :D
Hoppas jag får !!
Skulle bli såå roligt.
Sola bada gå till shoppingsentret..
Helt perfekt :)
Om jag får åka med ska jag ta med Ella.
Ella är som sagt min hund.
Det hade blivit jätte kul.
Jag vill. Jag ska. Jag måste!
HAHAHAHHA...
Inte för att jag kan bestämma men jag och Sofie har redan snackat om det.
Gäller bara att få hennes mamma att säga ja.
Sofie har redan några kompisar som ska följa med.
*Men det hade varit roligare om jag fick följa med!
Det kan jag lova.
Vad skulle jag göra annars?
På sommarlov ska man åka iväg träffa nya personer och slappa.
Det bara är så.

Klockan är 14:53 och 'Denise sa när klockan var fem över halv att hon kommer om en halvtimme.
Ska se om hon kommer innan fem över tre.
HAHAHA
Hon kommer inte hinna xD
Jag känner henne. Ganska seg är hon (a''
Vet inte vad hon och jag ska göra men något blir de juh :)

Sorry att det tar lite tid och att jag inte hunnit fixa min blogg men det kommer.
Jag LOVAR!
Jag undrar vad Sofie gör nu...
Har smsat henne men inget svar ^o)

Ska smsa Julia. Hon sover hos Sofie idag..

Som vanligt hade jag rätt klockan är över fem över och Denise har inte kommit än!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0