Falska??!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill bara försvinna, bort från allt och alla ett tag. Jag orkar inte..!
Mina "vänner" är inga riktiga vänner.!
Hur kan dom hela gänget åka iväg utan att änns säga något?
Jag orkar inte med deras falshet längre.
Lust att bara ignonera dom helt och hållet.
Dom är alltid falsk mot någon.
Denna gången struntar som bara i mig.
Seriöst vad är det för "vänner"??
JO!

FALSKA!!!!!!!!!!
Det försvinner typ bara mer och mer i gänget.
Det kan jag förstå!
Det är ändå det rätta.

Men alla minnen. Allt kul.
Har dom glömt att man inte är elak mot dom?
Varför ska dom vara elaka mot mig då??
Jag förstår inte!?!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Denise

Gumman finns <3

Ring om du vill prata?

2009-06-12 @ 14:40:52
URL: http://partillebrudar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0