Jag är sur!!!!!!!!

Nu har jag precis duschat och ligger i sängen. Jätte sur är jag. Orkar inte skriva varför(a'' Men det handlar om mina dumma syrror och en av deras kompis!

Nu ska jag säga varför vi skulle ha med oss en ballong och ett gem. Vi skulle blåsa upp ballongen och hålla den i den handen man skriver med. Gemet skulle man hålla i andra anden så skulle man spränga alla andras ballonger och den som var sist vann. Seriös vad är det för grej?? Vi är juh mellan 13-15 år vi som var där och så ska vi köra den ''leken''!
Helt sjukt!!!

Idag va det bal för niorna och Therese var en av dom! Var där uppe en stund på minglet skojjsigt!
Är inne på msn och chattar med Kajsa och Robin Ljungström. Myspysigt xD

Kollade Kajsas blogg och den är jätte gullig. Förutom att det finns en bild på mig :( Nu blev den juh lite fulare. Elr i alla fall bilden fick den att bli fulare. Kunde hon inte tagit en snyggare bild?

Nu ligger jag på nått konstig sätt att jag får ont i ryggen. Jag ska i alla fall stänga av datorn och lägga mig. Och smsa....
Ni får inte veta med vem!!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0