Yes!!

Nu har jag äntligen fått tillbaka datorn :D
Therese hämtade den så jag fick den idag!
Dagens höjdpunkt!! Det kan man lungt säga!!

Har inte gjort så mycket dom senaste dagarna,, Igår var man på refugen och hemma hos Matilda Ahlberg. Skojj Skojj.
Idag har jag varit med Denise och Moa åkte upp till Kåsjön för att träffa Erica som fyllde 15 år igår. Grattis gumms <3
Sen åkte vi ner till bjd då var det jag Erica och Matilda Karlsson (C eller med K stavas de vet inte). Sen var jag med grabbarna när tjejerna gick hem. Har inte gjort så jätte mycket idag som ni väl förstår?!?

Nu sitter jag i min säng och äntligen bloggar. Brevid men är Phille, Krale och Johannes. :P
Inte för att vara elak men jag orkar inte att dom sitter här.

Ni får gärna komentera. OM det ej är elaka komentarer (a''

Längtar Jätte! Jätte! Jätte! mycket tills den artonde. Liksom det är inte änns 2 veckor kvar :) Yes!
Då blir det hål i tungan :D
Jippiiiie!
Förlovad men Adrian (a''
HAHAHAHAH, inte för att vi är såå jätte seriösa men det är kul.. Synd att jag inte har en bild på ringen får ladda upp en senare :)

Förut hade jag ute råttorna och när Ella kände doften blev hon helt galen. Men söt är hon!! Ska ta ett nytt kort på henne nu när hon är klippt! Gullig är hon nu juh!!! Bilden kommer också komma ut på bloggen :)

Nu är klockan 01.35 och jag är jätte trött!.. Vill bara sova :P Gick upp tidigt idag.. Eller tidigare än vad jag brukar.

Om ungefär två månader är det min tur! Min tur jag får varje år. MIN födelsedag :D Whoo! Det är inte mycket jag vill ha då. Men en digitalkamra skulle jag inte tacka nej till. Eller pengar. Det är också bra. Då kan jag kolla lite på nytt smink :) Omg..Min marscara är slut :( Så jag har baxat Thereses (aa''  Känner mig sååååå snäll. Jag ska äta något litet sen ska jag lägga mig. Om inte kanske det blir en kort blogg till.
Helt okej för mig!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0