Hallojj

Nu ligger jag i min säng har precis kollat på bdb nya bilder mina vänner lagt in. Det var tiiep 30 stycken som hade lagt in en massa nya bilder. Fattar inte hur jag orkade läsa alla.

Imon/idag (klockan är över 12) ska jag iväg med min klass 7s. På nån ''utflyckt'' med 8s. Men hallå fck tiiep reda på det igår!?!. Vi ska ha med oss nått att dricka en frukt badkläder och så ska vi ha på oss kläder efter väder och så ska vi ha med oss en ballong och tre gem! Seriöst vad ska vi ha det till?? Ingen elev vet vad vi ska göra.
Men ändå.. Hoppas det blir kul. Klockan är nu 01.32 och jag ska upp vid 08.00 .
ORKA?
Det bästa är att det snart är sommarlov!! :D
Då ska jag bloga mycket och lägga upp massa bilder. Och så ska jag fixa min blogg.
Det är ett måste!! Kan ju inte bara ha min blogg så här måste fixa till den. Snygga till den om jag får lov att säga så (a''
Jag stör mig på folk som kallar mig Fjortis. Ni ska ha riktigt klart för er att:
JAG ÄR INGEN FJORTIS!!!!!!!!!!!!!
Fatta det!
Nu ska jag sova. God natt sov sött allisammans!
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0