Trögfattad!!!!?!!!!

Jag gillar inte personer som inte tror på mig.När jag säger sanningen så tror dom inte på mig :(
Asså seriöst vad är det med dom som S hon tror inte på mig. Hon smsade mig och min mobil visar inte alltid namnet på den som skickat och så stog det bara ett nummer så jag frågade vem det var. Hon ba:
Det är S, men vi behöver  inte höras mer om du ska radera mitt nummer och vara käftig hela tiden.
Är jag käftig för att jag fråga vem det var för att det bara stog ett nr??
NEJ!
Det är jag inte. Hur ska jag kunna veta vem det är. Ska jag chansa ?? Det går juh inte.
Men så skrev jag:
Det är inte jag som är käftig. Och jag har inte raderat ditt nummer men jag kan juh göra det!!!!
Då skrev S:
Inte raderat mitt nummer? Hur kommer det sig att du alltid frågar vem det är när jag smsar? Och på vilket sätt är jag käftig.
Men herre gud är hon eb? Hon borde ju fatta att hon är käftig när hon skriver så!  Och seriöst så har ja inte raderat hennes nummer men jag funderar på att göra det med tanke på allt hon har gjort :S!!!!!
Då skrev jag:
Min mobil visar inte alltid namnet på den som skickat.!!!.
Hon ba:
Haha dåligaste ursäkten
Hur ska hon kunna leva i denna värld om hon inte kan lite på folk. Jag LOVAR er att hon inte klarar av att lita på folk för att HON ljuger hela tiden det är bara för henne att förstå att hon snart inte kommer ha några vänner kvar!!!!!
Ska jag vara ärlig tycker jag nte synd om henne!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Patrik N

Det finns många som ljuger och inte håller sig till sanningen eller hur ??....

2009-06-05 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0