Sebbe dissa Alexander! :D

HAHAHAHHA, jag hatar småbarn.
Fast dom kan vara ganska balla :P xD
Typ när Felicias lille bror Sebastian dissade en kille som är 1 år äldre än honom.(Alexander heter han)
Dom två snackade med varandra och Alex ba:
Du kan få låna min cykel om du vill!
Sebbe: Får jag det?? :O
Alex: Ja ! :D
Sebbe: Men det vill jag inte!
HAHAH, så jädra ball va den asså.

Mina bloggar handlar inte så jätte mycket om mig..
Men det är det att jag inte är så jätte ego som typ alla andra Fjårthizzar runt om i Sverige.
Jag är ingen det är därför jag inte bara skriver om mig själv! HAHAHA Fjårthizzar asså.
Ett tag var jag tieep det men det var nått som man känner att det kan man inte vara.
Varför får dom så mycket uppmärksamhet?
Dom är ju som alla andra!!
Bara att dom gör vissa saker, klär sig på ett annat sätt  sminkar sig på ett och samma sätt..
Seriöst varför dölja sig under 100 lager smink och löshår?
Jag är inte emot Fjårthizzar men dom kan väl bara vara sig själva inte försöka glida med i gänget genom att se ut som alla andra! Om man vill ha mer uppmärksamhet ska man bara vara sig själv. Alla fjårthizzar ser ut likadant under allt dom tagit på sig. Som jag,, jag gillade inte att vara Fjårt.. Jag gillar mer att vara mig själv!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0