Årets första dopp (ute)

På fredag ska Theresehjälpa mig lite med att snygga till mig blogg :D
Vi ska ta ''fina'' kort på mig som vi ska ha runt bloggen :) Det är snällt av henne att hjälpa mig.
Såna personer som henne kan få vänner men inte såna som S. Dom förlorar bara alla.
Känns lite spännande för fanny ska komma och hälsa på i skolan nån dag:) (innan vi slutar)
Tänk att det snart är sommarlov?? :O (Då fyller man år)
Får typ en lite tidig prisent redan denna månaden :) KUL!!! Det är att jag ska ta hål i tungan :)
Jag hatar folk som kallar mig Fjårthizz. Seriöst jag är INTE det.!!! Jag är bara flikkanliten (A)
flikkanliten@bdb  (a'' HAAHAHAHA nu fick ni min bdb också, Men synd för er att det är gästlösen.
Men ni kan ju alltid fråga mig om den. Nån mer än mig som vill ha the sims 3?? Fatta ballt spel. Att man kan gå från hus till hus ! Jätte kuligt!! :)

Jag tog mitt första dopp i söndas. Kallt !!
Men det känns ändå bra att ha gjort det!
ÅRETS FÖRSTA DOPP GJORDE JAG DEN 31 MAJ 2009!
hahahahahah.. Jag tog det i Kå(t)sjön
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0