Dumma Therese..!!!!

Jaa, då sitter man vid bloggen igen :)
Therese sover inte hemma idag heller  :( Igår hos Tommy och idag i Hålanda.
Imon kommer hon hem och hämtar lite saker hon ska ta med till Hålanda tex datorn !!!
Usch hon tar DATORN! Hur ska jag då junna blogga hon kommer juh hem med den på fredag men ändå :(
Nicole står och gör sallad tills imon, jag vet inte vad hon ska ha det till men hon ska ha med sig det imon..
Lite sur är hon i alla fall.. Det drar hon ut över mig! :S
HAHAHAHAH.. Men ändå. Ska nog snart lägga mig är trött men inte över trött.. Det är faktist skönt att lägga sig tidigare nån dag så man orkar dagen efter.
Imon om det är fint väder (om det inte regnar) ska jag upp till kåsjön men Denise. Sen är man ledig på Torsdag baa för att jag var med i revyn så får jag vara ledig. Skönt!
Då kan man vara ute länge imon :D
Felicia ska till sin pojkvän och jag som ville vara med henne :( Typiskt.
Hoppas hon får det kul i alla fall.
Tack Krale att du tycker om bloggen och att du vill att jag ska fotsätta skriva :D Det glädjer mig.
Nu ska jag lämna datorn. Nicole ska ha den. Annars blir hon suuuuuuuur.
INTE OKEJ!!!
Så jag får nog skriva lite imon sen får jag skrva på fredag. Dumma Therese kan hon inte lämna kvar den??
See you later :D
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0