Sjuk när det är varmt :(

HAHAHAHAH! Therese är avis på mig!
Bara för att jag bloggat hela dagen. Men nått bra är att Thäss hittade Tommys
keps :P HAHA gött att hon hitta den så slipper jag leta efter den.
Asså den låg på världens konstigaste ställe : bakom toan.. xD
Nu kollar jag på tv det är ett helkonstigt program.. Men det är inget bra på tv vid 12 halv 1.
Igår tog jag mitt första dopp ute. Kallt men skönt :)
Idag mår jag inte änns bra, typiskt. Vf ska man bli sjuk när det börjar bli varmt ute??
Det är juh bara onödigt. Eller tycker ni det??
Min kompis Johannes tycker inte om värmen :O Vem tycker inte om när det är varmt??

I Lördags var jag på nordic, där såg jag några från min gamla skola i Eklanda och några andra som går på Eklanda fast inte i den klassen jag gick i.. Det var jätte skojj att se hur dom ser ut nu för har inte träffat dom på några år. Ville inte flytta från Eklanda men vad ska man göra? Jag kunde ju inte bo själv där borta och det var för långt att åka från Partille till Mölndal varje dag. Sen skulle man juh hem också. Det hade varit för jobbigt och tråkigt.
Då hade jag fått ta bussen ner till Allum , bussen från Allum till stan. Tåget från stan till Mölndal och sen bussen till Eklanda. Det hade varit för jobbigt! Men nu bor jag i Partille med min mamma min syrra och min ''syrra'' Therese. Therese är min syrras Bästa kompis som bor hos oss :D Jag gillar det jätte mycket. Det räcker att hon är borta en helg så känns det inte rätt. Det känns tomt hemma när inte hon är här. Men det balla är att jag har mer gemensamt med henne än min riktiga syster och jag kommer mer överens med Thäss än Nicole (Nicole = Min riktiga syster)
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0