Shrek

Asså jag kan börja gråta åt filmer.. Till och med tecknade :O Men dom kan vara sorgliga :(
Även fast dom inte är sanna kan jag börja gråta. Hade det inte varit så många reklame hade jag börjat gråta åt Shrek nu. Som när Shrek inte vill vara med åsnan och när draken sitter fast och vill bara till åsnan :( sorgligt tycker jag, men det är bara en film..

Det är för varmt ändå är klockan 21.00.. :(  Jag vill till Kåsjön och bada nu!! Ååå va gott det hade varit om man låg vid Kåsjön i bikini nu och slappat och tagit sig ett dopp sedan lägga sig på sin handduk och torka.
JAG VILL!!!
JAG VILL!!!


Jag vill också ha en pojkvänn jag skulle kunna göra mycket för att få en pojkvänn.

Men det finns mycket jag vill som jag aldrig kommer få :(

JAG TYCKER SYND OM ÅSNAN OCH DJUREN DOM BLÅSER UPP!!!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0