Seg på att glömma.

Tänker på alla saker jag har gjort fel. Fy att jag änns har gjort dom små små felen.
Hur svårt är det att sätta sig på bussen och åka in till stan.
Det var ändå jätte länge sen nu men jag ångrar det. Tänk hur det kunde varit om jag hade åkt in.
Hur kan jag vara så efterbliven?? Att jag inte bara åkt in?!? Då kunde mitt liv kanske varit bättre eller
kanske sämre. Bättre tror jag. Varför har jag så svårt att glömma?? Vissa glömer saker snabbt men det gör inte
jag. Det tar en evighet för mig att glömma ett liten misstag. Jag vet att jag sagt det här till dig hur många gånger som helst men förlåt. Förlåt för att jag inte åkte in till stan och träffade dig. Vi skulle ses vid emotrappan/panach.. Men jag åkte aldrig in. Jag är så korkad.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0