Hemma tieep sjuk..

Klockan är 09.48 och jag är hemma och letar efter Thäss keps.
Eller det är igentligen inte hennes det är Tommys men ändå.
Jag letar efter den för att Thäss är så korkad att hon glömt vart hon lagt den.
Om ni undrar varför jag inte är i skolan är det för at jag är sjuk :(
INTE OKEJ!
Men men.. Jag vill inte vara sjuk jag vill vara i skolan.!
Jag vill göra matte provet som vi ska ha nu.
JAG VILL!!!!
JAG VILL!!!!
Men jag får sitta hemma men min hund Ella.
Mys Mys.. Ska tjocka mig :) HAHAHAHAHAH
Ne tieep liksom, jag ska äta lite glass.
Inte för att detta rör er men det är inte bra att äta glass när man vill
gå ner i vikt (a''
Jag tycker att jag är fet, många säger att jag inte är det men och jag tycker det så är jag det!
Fast dom flesta tjejerna tycker dom är tjocka.. Det bara är så.


Men jag orkar inte ta fram glass så jag får bli utan :( Jag vill ha men orkar inte ta fram det.
Det ligger ändå i rummet brevid :( Typiskt..
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0