HAHA <3

Nu kollar jag på vänner sen blir det film (a'' shrek.. Kanske inte är så bra men har inget att göra så vf inte? Vet inte vad jag ska skriva riktigt.. Har skrivit väldigt mycker idag. Och jag har tänkt väldigt mycker idag.. Jobbigt.
Men som sagt när Therese inte är här så känns det tomt. Som nu då det är helt tomt nu när hon inte är hemma. Nu bloggar jag väldigt mycket men det kommer jag inte göra så mycket snart för Therese ska till Hålanda (där hon egentligen bor) och hon ska ta med sig datorn. Men men jag klarar mig nog. Ska pierca tungan om ungefär 2 veckor. KUL!!!  Jag längtar jätte mycket. Thäss ska följa med :)
Vilken ful reklam jag nyss såg.. Seriöst det var den reklamen med lager shop och nått med att man kan bli gajdad med en kille som snackar baklänges. Seriöst ofta man fattar något?!?
Nu fick jag sms undrar vem det var ifrån, ska kolla sen skriver jag vem det var ifrån och vad det stog..

Det var från min ''flickvän'' Linnea Sandström. Hahaha hon är inte min flickvän på riktigt men vi skämtar om de. Det är faktiskt kul :D <3 Hon skrev: Nakenbad ida(a
Aja ska inte tråka ut er..
Men det gör jag inte så jag fortsätter. MOHAHAH
Nu börjar snart filmen för alla som vill  se den. Den kommer på 4:an. Det är varmt och jag är singel :( Men vi hörs jag kommer fortsätta skriva mer sen.
                                                            

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0