Varför är ja så korkad?

Jag älskar honom fortfarande!
Jag vet inte varför men jag gör det.
Jag älskar  någon jag aldrig kommer att få.
Jag hade honom och sen sumpade jag det.
Det är något jag ångrar!!
Han var min, Bara MIN. Men nu är han borta.
Borta för alltid. Gud vad jag saknar honom,
Jag älskar honom.. Skulle göra vad som hellst för att få tillbaka honom.
Jag vill ha honom även det han kallade mig.
Jag saknar tiden när det var vi. Bara vi!
Stunderna när vi träffades.
ALLT saknar jag.
Varför är jag så korkad?
Varför? Varför?
Jag ångrar det jag gjort.
Kommer aldrig bli bra.
Mitt hjärta är sönder, och kommer inte att läka.
Kommer inte våga satsa på någon ny igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0