Mjau!

HEJ!
Nu sitter jag hemma hos Felicia vi ska ha myskväll!
Om en stund kommer det pizza :) Sen ska vi kolla på film och äta choklad.
Imon ska man slinga håret :) Blonda slingor!

På måndag börjar skolan ) :) Ska bli sådär, man får ju se om det börjar någon ny och sånt. Elinor börjar i alla fall. Har träffat henne några gånger redan :)
Har inte träffat Denise på hur länge som helst (jo hann säga hej till henne en snabbis förut) och hennes mamma hatar mig :S Jag fattar inte vad hon har emot mig men hon kan inte hindra Denise att vara med mig.
Skriver mer sen :D
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Deniise

Självklart kan hon inte hindra mig att vara ifrån dig! Framför allt inte nu när jag inte har utegångsförbud längre ;) Fast hon rotade i min garderob när jag var borta.. Så jag har inget kvar :'( Men får la slösa lite igen och ta konfirmationspengarna... IGEN XD HAHA <33 Love ypu my lille bitch (L)

2009-08-22 @ 22:18:15
URL: http://www.partillebrudar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0