Heej bloggen:D

På detta lovet har det varit tråkigt väder.. MEN!... Det börjar bli bra nu! Så himla gött är de juh.
Nu kan man äntligen få lite färg.. Kunna sola och bada. Vara ute länge med kompisarna :)

Denise har typ flyttat hem till mig. Hennes mamma blir inte lite sur för det lixom. xD
Men det är faktist lite skojj. Förut satt jag ute på Denises altan med hennes familj och min hund :)

Hennes lille bror såg jätte sur ut förut när grannen till dom började klippa gräset. Han såg ändå så söt ut!

På måndag ska man till mammas jobb. Vet inte riktigt vad jag ska göra där men jag ska i alla fall ta med mig Ella. Denise ska nog också åka med :) Hoppas vi får kul. Men först och främst hoppas jag att vi hittar dit! Har ingen aning om hur man kommer dit :O Ska åka halv tolv eller något.

Idag ska jag upp en stund till Kåsjön. Kanske bada beror på hur kallt / varmt det är i vattnet :D <3
Sola kan man ju göra i alla fall! :D <3

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0